.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۳۸۲ حیاط خلوت دولتی دور از چشم دستگاه های نظارتی
دولت سیزدهم بایستی طبق قانون اصل 44 در یک دوره زمانی مشخص و شرایط معین بطور شفاف؛ شرکتهای دولتی را واگذار نماید. پیشنهاد می­گردد که یک کمیته ای متشکل از سران قوا تشکیل گردد تا چهارچوب و سازوکار واگذاری شرکتهای دولتی با همفکری تمامی قوا و دستگاههای اجرایی، قضایی و مجلس شورای اسلامی؛ در آن تعیین و نهایی گردد. (ادامه)
استاندار: به وجود بانوان كارآفرين مازندران افتخار مي كنيم
(ادامه)
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به  ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ... انتخاب رییس جمهور بر اساس نظریه شایستگی –ظرفیت –عملکرد
سال‌هاست که از «معيارها، ويژگي‌ها و شايستگي‌هاي» لازم براي پست رياست‌جمهوري به ابتناي قانون اساسي در محافل علمي و سياسي کشور و بعضاً در عرصه‌هاي بين‌المللي سخن گفته مي‌شود، معيارها و شايستگي‌هايي که بعضاً در عمل قدرت پيش‌بيني دقيق ...(ادامه)
شمال نیوز: «از زمان ناصرالدين شاه تا پايان دولت اصلاحات به اندازه هشت سال دولت‌هاي قبل نفت نفروختيم.» اين كنايه‌اي است كه شيخ نور با آن حرف‌هايش را آغاز مي‌كند؛ كنايه به دولتي كه ٧٠٠ ميليارد دلار درآمد نفتي داشته و حاصلش مشكلات امروز بوده است.
کنایه شیخ نور به محمود احمدی نژاد
شمال نیوز: «از زمان ناصرالدين شاه تا پايان دولت اصلاحات به اندازه هشت سال دولت‌هاي قبل نفت نفروختيم.» اين كنايه‌اي است كه شيخ نور با آن حرف‌هايش را آغاز مي‌كند؛ كنايه به دولتي كه ٧٠٠ ميليارد دلار درآمد نفتي داشته و حاصلش مشكلات امروز بوده است. (ادامه)
محسن هاشمی: دانشگاه آزاد نفتی نیست
دانشگاه آزاد هیچ وابستگی به نفت ندارد و به همین دلیل یکی از مهم ترین تحولات در آموزش عالی کشور در دهه های گذشته به شمار می‌رود. اين دانشگاه در تمام نقاط کشور و حتی در شهرهای کوچک هم حضور دارد. در نتیجه آموزش عالی کشور با اين دانشگاه بدون اتکا به درآمد نفت به جایگاه مناسب خود رسیده(ادامه)
میرزاده:‌ عليه دانشگاه آزاد فضاسازي مي‌كنند
وقتي كه ما دانشگاه را تحويل گرفتيم دانشجوي ستاره‌دار بود اما ما نوشتيم كه همه‌شان را ثبت نام كنند، گفتم اگر قرار است كسي از تحصيل ممنوع شود بايد حكم قضايي به ما بدهند. چرا؟ چون اين يك نوع محروميت از حقوق اجتماعي است و حتما بايد بر مبناي حكم دادگاه باشد. البته ما اسامي را هم به وزارت اطلاعات تحويل داديم و آنها هم بررسي كردند و ما مشكلي نداشتيم.(ادامه)
دستور دولت درباره ادامه تحصيل کارمندان
(ادامه)
دستور دولت درباره ادامه تحصيل کارمندان
(ادامه)
دبير شوراي اطلاع رساني مازندران گفت : اين استخدام با برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1394 صورت گرفته و داوطلبان پس از كسب نمره لازم و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی در دستگاههاي اجرايي آغاز بكار خواهند نمود. استخدام 163 نفر در دستگاههاي اجرايي مازندران
دبير شوراي اطلاع رساني مازندران گفت : اين استخدام با برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1394 صورت گرفته و داوطلبان پس از كسب نمره لازم و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی در دستگاههاي اجرايي آغاز بكار خواهند نمود.(ادامه)
برخی از نیروهای دولت در خفا و خلوت خودشان با گروه‌هایی مثل پایداری نشست و برخاست دارند و خود را به این دست گروه‌ها نزدیک کنند. حتی بعضاً دفاع‌هایی از آن‌ها می‌کنند که اصلاً این مسائل پالس‌های خوبی از طرف دولت نیست. و سپس خواستار «خانه تکانی» از سوی رییس‌جمهور شد. ارتباط مخفی یاران روحانی با پایداری
برخی از نیروهای دولت در خفا و خلوت خودشان با گروه‌هایی مثل پایداری نشست و برخاست دارند و خود را به این دست گروه‌ها نزدیک کنند. حتی بعضاً دفاع‌هایی از آن‌ها می‌کنند که اصلاً این مسائل پالس‌های خوبی از طرف دولت نیست. و سپس خواستار «خانه تکانی» از سوی رییس‌جمهور شد.(ادامه)
بمب ساعتی احمدی‌نژاد در اقتصاد روحانی
اقتصادي كه امروزه شاهد آن هستيم، اقتصادي دلالی مبتني بر سفته بازي، ربا خواري و سود‌هاي باد آورده و بزرگي است كه از زد و بند حاصل مي‌شود نه از تلاش. اقتصادی که به كار و تلاش، خلاقيت و نو آوري پاداش نمي‌دهد.(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش: نگران استیضاح نیستم
(ادامه)
دام زن هزار چهره‌ برای تحصیلکرده‌ها در گیلان
(ادامه)
استخدام دولتی به‌طور فراگیر در ۲ نوبت
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
بیمه سلامت و مشکلات بيمه‌هاي تكميلي
نگاه بيمارستان هاي خصوصي تجاري است. آنها تلاش مي‌كنند درآمد بيشتري كسب كنند. اگر قرار باشد شركت بيمه‌گر را دور بزنند يا بيمار را براي مدت كمتري در بيمارستان بستري كنند، اين اقدام را انجام مي‌دهند. در واقع اقداماتي كه براي كسب سود آنها لازم باشد، انجام مي‌شود. همين حالا در بيمارستان‌هاي خصوصي مختلف هم تعرفه ويزيت پزشكان متفاوت است.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
دردسر جديد براي برخي کارمندان استخدام پيماني
(ادامه)
استخدامي هاي احمدي نژاد از سيستم خارج مي شوند
(ادامه)
معلولان در صف سبد كالا
(ادامه)
تخلفات گسترده مالي در تامين اجتماعي
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
خودداري سازمان ها از جذب مشمولان غايب
(ادامه)
گلایه کارمند معلول از نهاد رياست جمهوري
(ادامه)
ابلاغ يک مجوز خاص ورود خودرو
(ادامه)
6توجیه الهام برای ماجرای‌رجعت احمدی‌نژاد
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي پنج شنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي چهارشنبه
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي امروز
(ادامه)
طرح تحقيق و تفحص از چهار استانداري
طرح تحقیق و تفحص از استانداری ها شامل ۴ استان فارس، تهران، لرستان و آذربایجان غربی از سوی برخی نمایندگان مجلس تدوین شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.